poniedziałek, 18 marca 2019

Exploding box w wersji wiosennej

Idzie wiosna...a nawet jak nie idzie to trzeba ją przywołać ;)

Przychodzę do Was z kartką z okazji dnia ślubu w formie exploding boxa. I jak to zwykle u mnie bywa mój box musi mieć schowek na "właściwą część prezentu" ;)

Trochę się dzieje w tym projekcie.... Wykorzystałam głównie papiery Mintay by Karola z ostatniej kolekcji ślubnej.
Podrasowałam wycięte elementy glossy accent oraz piaskiem do powertexu.

Stempel kolorowałam kredkami akwarelowymi. Efekt wyszedł zbyt wyraźny, więc na papierze welinowym odbiłam ponownie stempel i potraktowałam embossingiem na gorąco. Efekt końcowy bardziej pasuje mi do reszty kartki.
Metodę podpatrzyłam na kanale Agaterii.

A oto efekt końcowy.




Zgłaszam kartkę na wyzwanie:


6 komentarzy:

  1. Cudowny zestaw!

    Zapraszam do siebie:
    https://ninahscrapworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, romantyczny box. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i wiosennie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosennie niezwykle jest w tym pudełeczku, bardzo romantyczna zawartość boxa :) Dziekuję za udział w zabawie u filigranek, pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny i delikatny box. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny box, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo - to ciepłe i to krytyczne, ufając, że każde wypływa z serdeczności :)