środa, 28 grudnia 2016

Wyzwanie

Tuż przed świętami dostałam zamówienie na urodzinowego boxa. Niby nic niezwykłego, a jednak...w wysłanej wiadomości padło życzenie, aby zamiast motyli pojawiła się...żyrafa i rybki...
Ale o co chodzi? Czyżbym czytała i jednocześnie opuściła świadomość? Zdarza się, więc wątpliwość była zasadna ;) Wróciłam więc do maila ponownie i tym razem z olbrzymią atencją przeczytałam. Żyrafa i rybki. Stoi jak wół.
Zatem ma powstać kartka na 30te urodziny dla z pewnością wyjątkowej kobiety w formie boxa z żyrafami i rybkami. Tylko skąd ja wezmę rybki i żyrafy. Mamy czwartek, a w poniedziałek kartka musi wyjść ode mnie, aby dotarła na czas do darczyńcy... Nie ma siły, nawet gdyby uprzejmość netowych miejsc sięgnęła zenitu to na pocztę nie mam co liczyć :(

Zabrałam się jednak do pracy z cichą nadzieją w sercu, że w Mysim Zakątku przyjdzie jakaś niestandardowa myśl.
I...








Panu Danielowi dziękuję za wyjątkową opinię na portalu DaWanda. Bardzo ujęły mnie te słowa i nadały nowej siły. 
Mam nadzieję, że Pani Ewelinie kartka przypadła do gustu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każde słowo - to ciepłe i to krytyczne, ufając, że każde wypływa z serdeczności :)