środa, 9 września 2015

albumy, hej, albumy....

Jak pokazać moje kartki tak, aby inni dostrzegli staranność wykonania i ich urodę, klimat?
Pomysł podsunęła mi zaprzyjaźniona fryzjerka, która poprosiła mnie, abym przygotowała pokaz swoich prac dla jej klientek.
Wydrukowałam zdjęcia i wkleiłam w album. Ten służy prezentacji moich prac, ale Twój może być wspomnieniem cudownych chwil.









Tak też stało się z kolejnym albumem. To prezent od córki na 25-tą Rocznicę Ślubu rodziców. Najpierw pomyślałam o srebrnych nutach, jak to na "srebrny jubileusz", ale ciepło w sercu, które zamieszkało na myśl o tym, że dwoje ludzi spędza ze sobą tyle czasu i to w świecie, gdy wszystko jest na chwilę...
Do Krakowa pojedzie album z życzeniami wszystkiego najlepszego, zdrowia, wytrwałości i wiecznej miłości. Mam nadzieję, że przyniesie wiele wspomnień i radości.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każde słowo - to ciepłe i to krytyczne, ufając, że każde wypływa z serdeczności :)