wtorek, 3 listopada 2015

Zima...zima...zima...pada... pada... śnieg...??? ups

Ano, niezależnie od stanu śniegu i temperatury na dworze Boże Narodzenie będzie! I chwała mu za to! Choinka stanie w pokoju ubrana na pstrokato, bo to dzieci zadanie. W kuchni zapachnie smażoną rybą i ciastem...zestawienie dziwaczne, ale cóż takie zapachy jakie gotowanie :)

Za punkt honoru w te święta biorę sobie ciastka, ale...będzie jak będzie. Dam Wam znać jak oswoiłam temat...

Święta to jednak także taki czas, gdy bardziej niż w ciągu roku myślimy o dawaniu... albo ja tak mam...

Fundacja "Zdążyć z miłością" organizuje zbiórkę i stwierdziłam, że jeżeli moje kartki mogą komukolwiek pomóc to niech tak się stanie! Podobno jesteśmy tyle warci ile dajemy innym...

I w tym świąteczno-nostalgicznym nastroju zrobiłam takie bardziej zakładki do książek niż kartki, ale co tam...inwencje pozostawiam przyszłemu właścicielowi :)













1 komentarz:

  1. Bardzo ładne i świąteczne :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo - to ciepłe i to krytyczne, ufając, że każde wypływa z serdeczności :)